I made this widget at MyFlashFetish.com.

Blogger news

Monday, February 21, 2011

Mereka yang terlibat!!

haaa??pe yang terlibat..pe diorang da buat?hehe..sebenarnya xde papepom..sj je saya nk wat gimik..sebenarya ape yang saya maksudkan adalah mereka yang terlibat dalam pembikinan blog nims..ape..hengat filem drama je ade sutrada..we all pom ade gak..hehehe..tp x berbayar..hahaha..ikhlas ye kengkawan demi memajukan blog kite...ok..kat bawah nims aku perkenalkan mereka2 yang terlibat...jom...
jamani
 Nama : Jamani bin Ngadini (wong jowo ki)
sebagai pengupdate blog mengenai pengetahuan agama & am. Die jugak sebagai pencetus idea umtuk kewujudan blog nims..ehehe.
lan
Nama : Haslan Bin Ruhinin
Sebagai orang yang bertanggungjawab mengupload gambar terkini yang dirasakan perlu..photographer la gitu....bnyak sket gambar lan..ekeke..


izu wanzi

Nama : Mohd Izzuwan Bin Razali
Sebagai tulang belakang kewujudan blog ni..dipendekkan maksud sebagai ICT la..klu de perubahan pattern ke, templet ke, bekgron ke..die la we all cari..huahahah (tengok yang ade arrow ye...)

apis ict
Nama : Mohd Hafiz Bin Mohd Zaini
Sebagai Penasihat IT kepada we alls..klu kitorang da penin sgt die la kitorang refer...jangan mare....

khairul
Nama : Khairul Azhar Bin Omar
Mamat ni pulak sebagai 2nd photog..klu lan demam ke bz ke die ni bekap la..kerja amal yang lain mengupdate blog..hahaha..(poyo la tu sie pakai tie songkok sume)